تفاهمنامه تعهد به مشتری توسط گروه انتخاب، برای اولین بار در صنعت لوازم خانگی کشور

عقد قرارداد SLA ( تفاهمنامه تعهد به مشتری) توسط گروه انتخاب

آقای محمدرضا دیانی مدیرعامل گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب روز دوشنبه در مراسم رونمایی از قرارداد تعهد اسنوا به مشتریان گفت: تصمیم گرفتیم در پاسخ به اعتماد مشتریان تحت قراردادی به آنها متعهد گردیم.
وی افزود: لذا برای اولین بار از برنامه‌ای که ماه‌ها است روی آن کار کرده‌ایم، به نام قرارداد تعهد و اطمینان به مشتری (SLA) رونمایی می‌کنیم.

برخی از تعهدات SLA به شرح زیر است:

  1. تعویض محصول یا عودت وجه بدون قید و شرط به مدت 1 ماه
  2. تعویض رایگان محصول در صورت بروز خرابی از زمان نصب به مدت 3 ماه
  3. ضمانت کمپرسور محصولات برودتی و موتورهای دایرکت درایو به مدت 60 تا 124 ماه
  4. ارائه پشتیبانی با تسهیلات تعویض مادام العمر محصولات
  5. ارائه خدمات در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز
  6. تضمین ارائه خدمات به هنگام (به ازای هر روز تاخیر 1 ماه گارانتی رایگان به مشتریان اعطا می‌شود)
  7. ضمانت تعویض به مدت 6 ماه
  8. تحویل محصول جایگزین هنگام تعمیر و تعویض محصولات
گفتنی است، در توافقنامه SLA یا service-level agreement که توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تجارت الکترونیک مابین سرویس‌دهنده و سرویس‌گیرنده تنظیم می‌شود، علاوه بر طرح‌ریزی اندازه‌گیری خدمات، در صورت عدم دریافت خدمات مشمول جریمه یا جبران خسارت نیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *